מתווכי נדל"ן, כך תבנו אוטוריטה ותסגרו יותר עסקאות

קרה לכם שהתקשרתם לבעל נכס שפרסם את הבית שלו למכירה והוא לא היה מעוניין לדבר אתכם כי הוא לא רוצה לעבוד עם מתווכים או לשלם עמלה? או למשל, קבעתם עם קונה לראות דירה והוא לא הגיע ואפילו לא טרח לעדכן אתכם? אם מקרים מעין אלו מוכרים לכם כנראה שאתם עושים משהו לא בסדר לאורך זמן ואתם לא לבד בסיפור הזה.

אחד הדברים שלקוחות מחפשים במתווך זה שיהיה מומחה לאזור הפעילות שלו. כך למשל מי שמחפש לקנות דירה ביד אליהו למגורים או להשקעה או רוצה למכור את הבית שלו בשכונה, ההעדפה הטבעית שלו זה קודם להתייעץ עם איש מקצוע שמכיר היטב את מחירי הנדל"ן והפוטנציאל של יד אליהו ודרום מזרח תל אביב כמו מה אומר התב"ע (תוכנית בניין עיר), היכן הולך להיות התחדשות עירונית כמו פינוי בינוי ותמ"א 38 וכן תוואי רכבת קלה מתוכננת באזור ועוד. מי שבקיא במידע מעין זה יש לו ערך כלכלי רב לכל מי שרוצה לקנות או למכור נכס באזור ועל זה אנשים מוכנים לשלם באהבה.

לאחר שבניתם את הידע וההתמחות שלכם באזור אתם צריכים להנגיש את זה ללקוחות פוטנציאליים שלכם, לסווג אותם לפי "סוג לקוח" ואז לשלוח להם אך ורק תכנים רלוונטיים ובעלי ערך בהתאם לסוג לקוח כגון מוכר, קונה דירה ראשונה, משפר דיור או משקיע. את התכנים ניתן להעביר ללקוחות דרך דיוור באמצעים אלקטרוניים כגון מייל וסמס, וגם באמצעות שיווק חכם שעוקב אחר לקוחות פוטנציאליים כמו "רימרקטינג" שיווק מחדש שאת זה ניתן ליישם בפייסבוק וגוגל למשל. הרעיון הוא לבנות "מערכת יחסים" עם לקוחות לאורך זמן על מנת לבנות איתם אמון. אותם לקוחות ייחשבו בתור קהילת המנויים שלכם או במילים אחרות "רשימת תפוצה" שתקבל מכם מידי פעם תכנים בעלי ערך כמו ניוזלטר (מגזין אלקטרוני) שתשלחו אחת לחודש ללקוחות עבר והווה שלכם הכולל מידע על האזור והזדמנויות נדל"ניות שאסור להחמיץ.

כל מנוי ברשימת התפוצה שלכם צריך להיות מסווג לפי "סוג לקוח" על מנת שיקבל את התכנים שהכי מדברים אליו, ואז הסיכוי שיקרא את מה שאתם שולחים לו הוא גבוה יותר. ככל שתעניינו אותו ותתנו לו ערך כך עם הזמן אתם תתפסו בעיניו כמומחים בדיוק כמו רופא אף אוזן גרון או עורך דין לענייני ירושה.

הנה דוגמאות לסוגי לקוח בעולם התיווך ותכנים שיכולים לעניין אותו:
1. מוכר – טיפים איך למכור ביעילות ובמהירות את הבית
2. קונה דירה ראשונה – טיפים איך להיזהר בקניית דירה ראשונה
3. משפר דיור – טיפים איך למכור ולקנות במקביל במינימום סיכון
4. משקיע – איך לאתר נכסים באזור עם פוטנציאל השבחה

לסיכום – אם אתם רוצים שלקוחות יתייחסו אליכם ברצינות ויעריכו אתכם כך שבהמשך תוכלו גם לגייס את הנכסים שלהם בבלעדיות ולסגור יותר עסקאות, אתם צריכים להיתפס בעיניהם כמומחים. תבנו איתם מערכת יחסים אישית וגם "דיגיטלית". תחשפו אותם לתכנים הייחודיים שלכם שהם בעלי ערך כלכלי עבורם. אם עשיתם את זה נכון את התוצאה אתם תראו בחשבון הבנק שלכם תוך מספר חודשים בודדים.


אם העסק שלך קיים כבר מעל שנה אבל אתה עדיין לא מצליח לגייס נכסים בבלעדיות או להחתים לקוחות על 2% עמלה, אני יכול לעזור לך לגייס נכסים ולסגור יותר עסקאות, וכל זה עם ליווי עד לתוצאה, תוך 3 חודשים בלבד! 
כנס לעמוד הזה ונקבע שיחה קצרה חינמית >> 

קראו גם איך מתמודדים בטלפון עם מוכר שלא נותן בלעדיות >>

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

מדריך למתווכים לבניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל שתהפוך אותך לאוטוריטה ומוביל דיעה, להורדה חינם!

אודות הכותב טל יצחק לוי

נשוי ואב ל-3, בעלים היהלום הייטק בנדל"ן, 12 שנות ניסיון בעולם הנדל"ן- זכיין רימקס לשעבר (9 שנים ברשת), הכשרה וניהול סוכנים, שיווק ומכירות נדל"ן יד שנייה ופרויקטי תמ"א 38 בהתמחות מזרח ודרום תל אביב.
לפניכן עבד בסטארט-אפים וחברות הייטק כמהנדס תוכנה (10 שנים). בהשכלתו תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוני' בן גוריון ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. תחביב אייקידו.

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:
Call Now Button