מדריך אסטרטגיה שיווקית למתווכים – שיווק בדפי נחיתה – חלק א'

מאמר זה מסביר את הצעד הראשון והחשוב במסגרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל למתווכים. מוכנים?

במדריך זה אעבור אתכם צעד אחר צעד על האסטרטגיה השיווקית שכל מתווך צריך ליישם בעסק שלו בעידן הדיגיטלי כדי להצליח לאורך זמן ב- 3 צעדים פשוטים:

  1.  בניית דפי נחיתה פשוטים להבאת מוכרים וקונים פוטנציאליים
  2.  פרסום קמפיינים בפייסבוק
  3. בניית "קהילה" ורשימות תפוצה איכותיות ששם רוב העסקאות נעשות!

לכל אחד משלושת הצעדים יש את התפקיד שלו וביחד הם משיגים את מטרת העל – יותר לידים ולקוחות פוטנציאליים, יותר עסקאות וכסף!

באמצעות הקמפיינים בפייסבוק ניתן להגיע לקהל מטרה מדויק, היכן שנמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
תציעו  להם הצעה "מפתה", הם ישאירו פרטים בדף הנחיתה (בקמפיין תנועה) או בטופס לידים מובנה של פייסבוק (בקמפיין לידים), ואז הם נכנסים לרשימת התפוצה שלכם ויקבלו מכם דיוורים בעלי ערך בהמשך באופן אוטומטי.

דוגמאות להצלחות שהשגתי באמצעות אסטרטגיה זו:

  1. מכרתי דירה בבלעדיות ביד אליהו תוך 10 ימים לקונה שהיה ברשימת התפוצה!
  2. גייסתי נכס בבלעדיות ממוכר שהיה ברשימת התפוצה שלי מבלי שפגשתי אותו.
  3. גייסתי סוכני נדל"ן איכותיים למשרד שלי מתוך רשימת התפוצה שלי!
  4. מילאתי אולמות של ערבי לקוחות וקריירה מתוך רשימת התפוצה
  5. גייסתי פרויקט נדל"ני לשיווק בלעדי בתל אביב בשווי עשרות מיליונים דרך קולגה שהיה ברשימת התפוצה שלי!
  6. הוזלתי עלויות ליצירת ליד ב-80% בהשוואה לחברות דיגיטל!

צעד 1#
שיווק בדפי נחיתה למשיכת לקוחות פוטנציאליים

ראשית, מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה זה הדף הראשון אליו “נוחת” המתעניין או הלקוח הפוטנציאלי.
זהו דף אינטרנטי עם מלל שיווקי ועיצוב מותאם הכולל תמונות ו/או סרטון קצר, שמטרתו לייצר פניות טלפוניות או השארת פרטים בטופס בדרך כלל מלקוחות חדשים.
ברגע שהגולש משאיר פרטים, הוא יקבל סדרת הודעות  בעלי ערך מתוזמנים מראש, במייל משולב סמס.
כך בונים איתו "מערכת יחסים" עוד לפני שדיבר עם בעל העסק עצמו. 

הנה דוגמא לדף נחיתה לבעלי נכסים לקבלת מדריך בווידאו למכירה מהירה ויעילה של הבית שלהם. 
בדף יש כותרת ראשית, כותרת משנה, טופס הרשמה וסרטון מבוא המייצר סקרנות אצל הצופה ומדרבן אותו להירשם בטופס כדי לקבל אליו  למייל את סדרת הטיפים. 

דוגמא נוספת – דף נחיתה למתעניינים בדירות חדשות בפרויקט "הבית על הפארק" בקריית שלום. 
גם כאן יש כותרות מושכות, יתרונות הפרויקט, סרטון המחשה של סביבת הפרויקט שצולם בעזרת רחפן, תמונות פנים הדירה וטופס להשארת פרטים.

מוכרים דירה, בית או נכס? הנה "10 הכללים" שכל מוכר חייב לדעת לפני, כדי להצליח במכירה!

כל מוכר בית, דירה או נכס רוצה לקבל את המחיר הטוב ביותר ולהשקיע את הזמן והמאמץ המועטים ביותר.
רק שבדרך, רוב המוכרים עושים המון טעויות, שגורמות להם להפסיד כסף, לבזבז זמן יקר ולהוציא הרבה אנרגיה ועצבים מיותרים.
בסדרת הסרטונים הבאים אגלה לכם – מניסיון של מעל 300 עסקאות נדל"ן שסגרנו – את הטעויות הנפוצות שאתם מ-מ-ש לא רוצים לעשות, ואת הכללים שאתם מ-מ-ש רוצים ליישם, כדי לעשות עסקה בטוחה ומוצלחת!

רוצים לגור בתל אביב, אבל לשלם מחיר הוגן ומשתלם?

מעוניינים לחיות ממש באמצע המדינה, אבל עדין ליהנות מירוק ומנוף פתוח?
רוצים להיות קרובים (באותו מיקום!) – גם לים, גם לפארק, גם לרכבת וגם לצירי התחבורה הראשיים?
ורוצים לעשות זאת במהירות, ביעילות ובביטחון מלא?

"הבית על הפארק" בדרום תל אביב

דירות חדשות בפרויקט תמ"א 38/1 ייחודי
בקריית שלום ברח' קמינסקה 26
מעל פארק ירוק ונוף פתוח
באזור מתפתח סמוך לקו הירוק של הרכבת הקלה.

מבצע מיוחד ל-2 דירות לזמן מוגבל!

דברים שחשוב לדעת

נותרו דירות 4 חד' בקומות גבוהות | 3 דירות גן | פנטהאוז מרהיב
במחיר שאסור לפספס!

לפרטים נוספים התקשרו
03-696-1616 או השאירו פרטים בטופס:

שתף

חלקים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:
Call Now Button