טיפים שיווק למתווכים בדיגיטל

השיווק בדיגיטל זה עולם ומלואו. אם אתם מתווכים הרי שיש לכם את האפשרות לפרסם בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, צ'טבוט, אתר אינטרנט, דפי נחיתה, רשימות תפוצה, ועוד… מבלבל, לא? מאיפה מתחילים? ואיך מתעדפים את ערוצי הפרסום  – מה חשוב יותר ומה פחות? 

בקורס שיווק למתווכים שעשיתי לאחרונה, הסברתי את החשיבות של יצירת "מוצרי מבוא" לפני שחושבים על ערוצי פרסום. כמתווכים אתם יכולים לבנות סדרת טיפים בווידאו לבעלי נכסים איך למכור את הנכס שלהם במחיר גבוה יותר ובזמן קצר יותר, או לכתוב מדריך כקובץ PDF אודות שוק הנדל"ן באזור ההתמחות שלכם, מה חדש, מחירי עסקאות עדכניים ופרויקטים בתכנון. את הטיפים או המדריך אתם יכולים לשלוח ישירות ללקוחות שלכם, למשל במייל או בוואטסאפ, כמובן לאלה שאישרו לכם לשלוח להם דיוורים, או להרים קמפיין בפייסבוק שפונה לקהל היעד שלכם, קונים או מוכרים פוטנציאליים באזור ההתמחות שלכם, ומשם להוביל אותם לדף נחיתה להורדת המדריך שתרצו לתת להם במתנה. כל מי שנרשם להוריד את המדריך נכנס אוטומטית לרשימת התפוצה שלכם, שזה נכס עסקי שלכם. בהמשך תוכלו לשלוח להם עדכונים נוספים או תכנים בעלי ערך כלכלי עבורם כדי שהם יישארו ולא יסירו עצמם מהתפוצה.
 
ב-5 הפרקים הבאים אני מביא קטעי וידאו קצרים (כ-1 דקה כל אחד), עם תובנות חשובות הרלוונטיות לשיווק בדגש על עולם התיווך, תוך התייחסות לערוצי שיווק בעידן הדיגיטלי. תהנו.

פרק א – אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל

תתמקדו במה שאתם עושים, בחרו לכם נישה או אזור התמחות ותהיו הכי טובים, תהיו מקצוענים. תבנו מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם,
תבנו "מוצרי מבוא" חינמיים בעלי ערך ללקוחות שלכם כמו סדרות טיפים למוכרים ומדריך נדל"ן על אזור ההתמחות שלכם. תשלחו להם ניוזלטר חודשי.

לצפייה בסרטונים >

פרק ב – שיווק ברשימות תפוצה

בשביל מה צריך רשימת תפוצה, מה זה קבוצת דיוור בעולם התיווך נדל"ן, ממה צריך להיזהר כששולחים ללקוחות שלכם דיוורים ואיך להתגונן בפני זה,
אלו שדות כדאי שתשימו בטופס, איך לגרום לגולש להשאיר לכם את הטלפון שלו, ובשביל מה צריך שדה נסתר בטופס הרשמה.

לצפייה בסרטונים >

פרק ג – שיווק בדפי נחיתה

איך נראה מבנה אולטימטיבי של דף נחיתה, מהי טעות נפוצה שרבים מהמתווכים עושים שעולה להם בכמעט אפס פניות מהדף,
מה אתם חייבים לרשום כבר בכותרת בשורה הראשונה, מה זה הנעה לפעולה ומדוע היא חשובה, ומדוע אני ממליץ לבעלים של משרד תיווך לשים שני מקורות הגעה בטופס.

לצפייה בסרטונים >

פרק ד – פרסום בפייסבוק וקהלי יעד

את מי לא תזמינו לדף העסקי שלכם, מדוע חשוב לפרסם את העסק שלכם גם בחשבון הפרטי, איך עושים אופטימיזציה בסיסית של מודעות בפייסבוק,
איך להגיע בפייסבוק ללקוחות שלכם שנמצאים בתוכנת התיווך, מה נחשב קהל "חם" ומדוע קהל "שמור" בפייסבוק נחשב לקהל קר, ואיך יכול לעזור לכם קהל "דומה" בפייסבוק.

לצפייה בסרטונים >

פרק ה – שיווק ממומן בפייסבוק

תנהלו את הקמפיינר שלכם, איך נראית אסטרטגיית שיווק דו-שלבית בפייסבוק, תפרסמו לקהל שהוריד את המדריך נדל"ן שלכם או לאנשים שצפו בסרטונים שלכם,
איך אפשר להגיע לאנשים שפתחו טופס שלכם אבל לא השאירו פרטים ואיך הפיקסל של פייסבוק עוזר לכם בשיווק, כמה חשבונות פייסבוק צריך ליצור, ומתי נשתמש בקמפיין תנועה ומתי בקמפיין לידים.

לצפייה בסרטונים >
Call Now Button