מדריך אסטרטגיה שיווקית למתווכים

כמתווכים אתם בטח יודעים שככל שיהיו לכם יותר קונים ומוכרים פוטנציאליים (נכסים בבלעדיות), כך גדל הסיכוי שתסגרו יותר עסקאות.
כדי להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, חשוב להיות מקצועי ולתת שירות טוב אך לא פחות חשוב זה גם להקפיד לתת תכנים בעלי ערך כל הזמן.
לכל בעל עסק כדאי מאוד שיהיה "מוצר מבוא" חינמי שיוכל לחלוק אותו לאחרים, ולמשוך באמצעותו לידים ולקוחות חדשים.
מאחר ומתווך אמור לעבוד בנישה/ אזור גיאוגרפי ספציפי, אין יותר מתאים מכתיבת מדריך נדל"ן על אזור ההתמחות הכולל סקירה על האזור, פוטנציאל, מבחר עסקאות שהיו ומבחר נכסים שיש למכירה היום.

את המדריך ניתן לפרסם ברשתות חברתיות, לדוגמא בפייסבוק, במודעות רגילות בדף העסקי, בקבוצות רלוונטיות או בפרסום ממומן.
ניתן להוציא קישור לדף נחיתה מתוך המודעה בפייסבוק, שבו תציעו לגולש להוריד את המדריך.
ברגע שהוא מזין את הפרטים שלו בטופס שבדף הנחיתה, המדריך יישלח למייל שלו, והוא ייכנס אוטומטית לרשימת התפוצה שלכם.

חשוב לשמור על קשר עם רשימת התפוצה שלכם, לשלוח להם עדכונים שיכולים לעניין אותם.
זה יכול להיות פעם בחודש ואף בתדירות גבוהה יותר.
כל עוד אתם מסקרנים ומייצרים ערך לאנשים שנמצאים בתפוצה שלכם כך יותר אנשים ירצו להתייעץ אתכם לגבי קנייה, מכירה או כל דבר שקשור לנדל"ן.
זה מאוד חשוב לשווק בדיגיטל בצורה שיטתית ועקבית, זאת בנוסף לפגישות פיזיות שתעשו עם הלקוחות שלכם, כי בסופו של דבר אין יותר חזק מהקשר האישי הפרונטלי.

מדריך זה בנוי מ-3 שלבים שכל מתווך צריך ליישם בעסק שלו בעידן הדיגיטלי:

  • בניית דפי נחיתה הפונים למוכרים (או לקונים פוטנציאליים) עם תוכן בעל ערך
  • פרסום מודעות המכילות קישורים לדפי הנחיתה הנ"ל
  • בניית רשימות תפוצה של אנשים שהורידו את המדריך ו"לבשל" אותם לעסקאות בצורה חכמה

מדריך אסטרטגיה שיווקית למתווכים – שיווק בדפי נחיתה – חלק א'

דף נחיתה זה דף אינטרנטי אליו “נוחת” המתעניין או הלקוח הפוטנציאלי. מטרתו לייצר פניות טלפוניות או השארת פרטים בטופס.
כך לדוגמא ניתן לבנות דף נחיתה שמציע מדריך נדל"ן על שכונה מסוימת, שהוא בעל ערך לתושבי האזור או לקונים פוטנציאליים שמחפשים לרכוש נכס באזור.

קרא עוד >

מדריך אסטרטגיה שיווקית למתווכים – שיווק בפייסבוק – חלק ב'

כדי להצליח בשיווק ממומן בפייסבוק צריך לדעת קודם לייצר מודעות מעולות, כאלה שפוגעות בול בקהל היעד,
ומושכות אותו לבצע את הפעולה שאתם רוצים.
בפרק זה נלמד מספר סוגי קהלים שפייסבוק מציע לנו וגם 2 סוגי קמפיינים פופולריים בעולם הנדל"ן כולל מספר דוגמאות.

קרא עוד >

מדריך אסטרטגיה שיווקית למתווכים – שיווק ברשימות תפוצה – חלק ג'

רשימת תפוצה היא אוסף של אנשים (שם, טלפון, מייל) שיש סיכוי טוב שירכשו את המוצר או השירות שלכם בעתיד ולכן היא נחשבת ל"נכס" עסקי.
אם אתם מתווכי נדל"ן, ככל שיש לכם יותר קונים ומוכרים פוטנציאליים ברשימת התפוצה, כך הסיכוי גדול יותר שתסגרו איתם יותר עסקאות.

קרא עוד >
Call Now Button