דף הבית » פרק ה – שיווק ממומן בפייסבוק
תנהלו את הקמפיינר שלכם, איך נראית אסטרטגיית שיווק דו-שלבית בפייסבוק, תפרסמו לקהל שהוריד את המדריך נדל"ן שלכם או לאנשים שצפו בסרטונים שלכם, איך אפשר להגיע לאנשים שפתחו טופס שלכם אבל לא השאירו פרטים ואיך הפיקסל של פייסבוק עוזר לכם בשיווק, כמה חשבונות פייסבוק צריך ליצור, ומתי נשתמש בקמפיין תנועה ומתי בקמפיין לידים.
האתר נבנה ע"י קידום פלוס – בניית אתרים | קידום אורגני מקצועי בגוגל – הקידום שלי
האתר נבנה ע"י קידום פלוס – בניית אתרים
קידום אורגני מקצועי בגוגל – הקידום שלי
WhatsApp us