צעד 2#
שיווק בפייסבוק
לפי הסטטיסטיקה מעל 6 מיליון משתמשים בישראל גולשים כיום בפייסבוק, הרוב גולש מהנייד.
הגדילה הזו מטורפת!
עדיין לא יקר לפרסם בפייסבוק בהשוואה לערוצי פרסום אחרים כמו גוגל.
עם זאת ככל שכמות המפרסמים גדלה, גדלה גם התחרות על הפיד, והן מתחרות גם באלפי הפוסטים של החברים שלכם.
כדי להצליח עם הקמפיינים בפייסבוק, צריך ללמוד איך לייצר מודעות מעולות, כאלו שפוגעות בול בקהל היעד שלכם, ומושכות אותו לבצע את הפעולה שאתם רוצים.
הצעה ייחודית שקשה לסרב לה + הנעה לפעולה
בפייסבוק ניתן לפרסם בסוגים שונים של קמפיינים ממומנים, כגון: תנועה, מעורבות, צפיות בסרטונים, יצירת לידים, הודעות, תפוצה, המרות ועוד.
במדריך זה אתמקד ב-2 סוגי קמפיינים שימושיים שהייתי ממליץ למתווכים לעשות:
המלצה: אם נרצה לקבל יותר לידים נעדיף קמפיין לידים על פני קמפיין תנועה.
בקמפיין תנועה בד"כ מקבלים פחות לידים עם זאת לרוב הם יותר איכותיים.
מטרת קמפיין זה "להניע", להעביר את הגולשים מפייסבוק לאתר או לדף נחיתה חיצוני.
בדרך כלל הדף יכיל יותר מידע, עיצוב, קופירייטינג וויז'ואל (תמונה/ ווידאו) שתופס את העין של הגולש.
ניתן למדוד את התוצאות בצורה מיטבית ע"י התקנת "פיקסל" (קוד של פייסבוק) בדף הנחיתה “PageView”, וכן קוד אירוע "Lead" בדף התודה.
כך נדע כמה הגיעו לדף מהקמפיין וכמה מתוכם ביצעו הרשמה בטופס.
כלומר נוכל לבדוק את יעילות הקמפיין.
קמפיין לידים זה קמפיין שמבוסס על טופס לידים מובנה של פייסבוק שמושך את כל המידע של הגולש שמחובר לפייסבוק ושולח את פרטיו למפרסם.
בדרך זו אנחנו חוסכים מהגולש את הטרחה במילוי פרטים בטופס.
כל מה שהגולש צריך לעשות זה ללחוץ על כפתור "שליחה" והפרטים שלו נשלחים אוטומטית למפרסם.
המלצה: להוסיף 1-2 שאלות אמריקאיות בטופס לידים שהגולש יענה כדי להקטין פניות של לידים לא איכותיים "מכחישים"
הכרת הלקוחות שלכם זה צעד קריטי להצלחת קמפיין פרסום בפייסבוק. עם כמות משתמשים בפייסבוק הגדלה מדי יום, זה קריטי שתכוונו את המודעות שלכם לאנשים שפוטנציאל העניין שלהם במוצר או השירות שלכם הוא הגדול ביותר.
פייסבוק מאפשרת טווח רחב של אפשרויות "טירגוט" שיעזור לכם למצוא ברמת דיוק גבוהה את האנשים שאתם מחפשים.
פייסבוק מציעה שלושה סוגים של קהלים:
#קהלים שמורים
קהלים שמגדירים על ידי בחירת מספר פרמטרים כגון תחומי עניין, מיקום, גיל, מגדר ועוד.
קהל זה נחשב כקהל קר.
#קהלים מותאמים אישית
האפשרות הזאת הינה הטובה ביותר מכיוון שהיא מאפשרת לטרגט מחדש מבקרים באתר שלכם ואנשים שהייתה להם איזושהי אינטראקציה עם התוכן שלכם.
קהל זה נחשב לקהל חם.
מקורות להתאמה אישיות:
סרטון
יצירת קהל של אנשים שצפו באחד הסרטונים שלכם או יותר בפייסבוק או באינסטגרם (פייסבוק קנו את אינסטגרם).
ניתן לבחור את % הצפייה בסרטון, וככל שאחוז הצפייה גבוה יותר זה אומר שהקהל יותר רלוונטי.
טופס לידים
יצירת קהל של אנשים שהשלימו הרשמה בטופס קמפיין מודעות ליצירת לידים בפייסבוק או אינסטגרם או כאלה שפתחו את הטופס ולא השלימו את ההרשמה.
#קהלים דומים
קהלים דומים מאפשרים לכם להגיע לאנשים שדומים במאפיינים מסוימים לקהל הלקוחות שכבר יש לכם, שהסבירות שהם יתעניינו בשירות או המוצר שלך תהיה גבוהה יותר.
לשם כך קודם כל יש צורך ליצור קהל מותאם אישית (קהל מקור) שיגיד לפייסבוק מה סוג הקהל שאליו הייתם רוצים להגיע.
ניתן ליצור קהלים דומים 1%, 1-2%, 2-3%, כאשר ככל שהאחוז יותר קטן, הקהל יותר מדויק ודומה לקהל המקורי.
יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.
טלפון: 03-6961616
מייל: info@yahalomgroup.co.il
כתובת: שד' ההשכלה 3 תל-אביב
טל יצחק לוי, מנכ"ל:
054-8024835
האתר נבנה ע"י קידום פלוס – בניית אתרים | קידום אורגני מקצועי בגוגל – הקידום שלי
האתר נבנה ע"י קידום פלוס – בניית אתרים
קידום אורגני מקצועי בגוגל – הקידום שלי
WhatsApp us