השיווק בדיגיטל זה עולם ומלואו. אם אתם מתווכים הרי שיש לכם את האפשרות לפרסם בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, צ'טבוט, אתר אינטרנט, דפי נחיתה, רשימות תפוצה, ועוד… מבלבל, לא? מאיפה מתחילים? ואיך מתעדפים את ערוצי הפרסום – מה חשוב יותר ומה פחות?
בקורס שיווק למתווכים שעשיתי לאחרונה, הסברתי את החשיבות של יצירת "מוצרי מבוא" לפני שחושבים על ערוצי פרסום. כמתווכים אתם יכולים לבנות סדרת טיפים בווידאו לבעלי נכסים איך למכור את הנכס שלהם במחיר גבוה יותר ובזמן קצר יותר, או לכתוב מדריך כקובץ PDF אודות שוק הנדל"ן באזור ההתמחות שלכם, מה חדש, מחירי עסקאות עדכניים ופרויקטים בתכנון. את הטיפים או המדריך אתם יכולים לשלוח ישירות ללקוחות שלכם, למשל במייל או בוואטסאפ, כמובן לאלה שאישרו לכם לשלוח להם דיוורים, או להרים קמפיין בפייסבוק שפונה לקהל היעד שלכם, קונים או מוכרים פוטנציאליים באזור ההתמחות שלכם, ומשם להוביל אותם לדף נחיתה להורדת המדריך שתרצו לתת להם במתנה. כל מי שנרשם להוריד את המדריך נכנס אוטומטית לרשימת התפוצה שלכם, שזה נכס עסקי שלכם. בהמשך תוכלו לשלוח להם עדכונים נוספים או תכנים בעלי ערך כלכלי עבורם כדי שהם יישארו ולא יסירו עצמם מהתפוצה.
ב-5 הפרקים הבאים אני מביא קטעי וידאו קצרים (כ-1 דקה כל אחד), עם תובנות חשובות הרלוונטיות לשיווק בדגש על עולם התיווך, תוך התייחסות לערוצי שיווק בעידן הדיגיטלי. תהנו.