מדריך אסטרטגיה שיווקית למתווכים – שיווק ברשימות תפוצה – חלק ג'

מאמר זה מסביר את הצעד השלישי והחשוב במסגרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל למתווכים. מוכנים?

צעד 3#
שיווק ברשימות תפוצה

מערכת דיוור הינה תוכנה המאפשרת לשלוח ללידים ולקוחות פוטנציאליים שלכם, סדרת מסרים במייל משולב סמס באופן אוטומטי ובתזמון שקבעתם מראש, למשל, במרווחים של מספר ימים אחד מהשני, זאת במטרה לשמור איתם על קשר ולתת להם תוכן בעל ערך הקשור לתחום העניין שלהם.

הנה דוגמה של סדרת הודעות לבעל נכס שנרשם בדף הנחיתה לקבלת מדריך למכירה יעילה – סדרה של 10 מיילים וסמס אחד.

זו דוגמה לסמס ומייל שנשלחו אוטומטית למתעניינים שהשאירו פרטים בדף הנחיתה של דירות חדשות למכירה בפרויקט בתל אביב

זה מייל שמתעניין קיבל מהרשמה בדף הנחיתה של הפרויקט:

לסיכום

כגודל רשימת התפוצה כגודל ההכנסה שלכם.
כדי להגדיל רשימת התפוצה וכמות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, חשוב לעשות "משפכים שיווקיים".
יש להכין
"מוצר מבוא" חינמי ללקוח כגון מדריך נדל"ן על אזור ההתמחות שלכם או סדרת סרטונים שמעניינים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

את מוצר המבוא תפרסמו ברשתות חברתיות, לדוגמא בפייסבוק, בפרסומים רגילים וגם בקמפיינים ממומנים,  כאשר לחיצה על המודעה תעביר את הגולש לדף נחיתה שבו תציעו לו את המתנה שלכם. 

ברגע שהוא יזין את הפרטים שלו בטופס, המתנה תישלח לו למייל, והוא ייכנס אוטומטית לרשימת התפוצה שלכם.

אחרי שהוא נכנס לרשימת התפוצה שלכם חשוב לשלוח לו סדרת מיילים מתוזמנת מראש במרווחים קבועים ולהמשיך לתת לו ערך ממשי, אחרת הוא יסיר את עצמו מהתפוצה.
בסיום כל מייל תזמינו אותו לשאול או להתייעץ אתכם לגבי קנייה או מכירה של נכס ללא עלות.

כל עוד אתם מסקרנים ומייצרים ערך רשימת התפוצה שלכם תגדל ויותר אנשים ירצו להתייעץ אתכם לגבי קנייה או מכירה של הנכס שלהם ומשם הדרך לעסקה קצרה.

חשוב "לתחזק" את רשימת התפוצה ולעשות שיווק בדיגיטל בצורה עקבית ושיטתית בנוסף לפגישות פיזיות עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

תצליחו, טל

אם אתה מתווך כבר מעל שנה, אבל עדיין לא מצליח לגייס נכסים בבלעדיות בצורה שיטתית ועקבית או להחתים לקוחות על 2% עמלה, כנס לעמוד הזה ונקבע שיחה קצרה חינמית >>

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

חלקים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

אודות הכותב טל יצחק לוי

בעלים היהלום הייטק בנדל"ן, לשעבר זכיין רימקס, 12 שנות ניסיון בשיווק ומכירת נדל"ן יד שנייה ופרויקטים חדשים במזרח ודרום תל אביב.
מגשר מוסמך, מרצה ומייעץ לחברות נדל"ן ומתווכים בנושאים בתחום המכירות והשיווק. טל פיתח את שיטת השיווק הממוקד להפיכת אנשי הקשר ומאגרי לקוחות לעסקאות נדל"ן.
בהשכלתו תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוני' בן גוריון ותואר שני במנהל עסקים. טל נשוי ואב ל-3. תחביב "אייקידו".

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:
Call Now Button