קריית שלום בתל אביב הדבר הבא בעולם הנדל"ן

מכירים את הסביבה האורבנית הנשקפת באזור קיבוץ גלויות כשאתם טסים בנתיבי איילון? מהמראה המשמים שנשקף משם, סביר להניח שלא.

קריית שלום היא מקום שקט בדרום תל אביב שהוקם בשנות ה 50 עבור עולים, אנשי קבע וגם יוצאי המחתרות. בשנים האחרונות מגלים את השכונה הצעירים ואלה מעלים את מחירי הדירות ומוסיפים אווירה חדשה ורעננה למקום. הזוגות הצעירים מוכנים להפוך כיום כל אבן בשביל למצוא קורת גג במחיר סביר ובמיוחד כשמדובר בתל אביב.

לכן, אם בעבר הרמנו גבה לגבי שכונות "אבודות" אחרות כמו פלורנטין, הרי עכשיו אנחנו כבר הרבה יותר פתוחים לחידושים בעיר הכי לוהטת בישראל. הקסם שפועל כבר איזה זמן בעולם הנדל"ן הוא פרויקט התמ"א שהופך ישן לחדש ואפילו חדיש כש"בעל הבית משתגע" באמת ורוצה לרצות רוכשים מפונקים באמת.

בזמן האחרון נדמה שהקבלנים יוצאים מגדרם בכדי לפתות אתכם להיכנס לפרויקט איתם ואת זה הם עושים בכל דרך יצירתית אפשרית. אף אחד מזמן לא מסתפק בדיל הסטנדרטי שכולל ממ"ד, לובי נחמד ושיפוץ כללי, אלא רוצה יותר והרבה יותר. פרויקט "הבית על הפארק" שבקריית שלום בתל אביב המשווק ע"י היהלום הייטק בנדל"ן הוא אחד מהם, פרויקט המותח את גבולות הדמיון עד הקצה בבניין ישן שהופך למקום אחר לגמרי בעזרת עיצוב, טכנולוגיה ונוחות ללא פשרות.

תמ"א בסיכון אפסי

אחד הדברים החשובים שרוכשים לא תמיד מודעים אליהם הוא המורכבות הפיננסית, ההנדסית, הביורוקרטיות והמשפטית הכרוכה בפרויקט התמ"א. לכן, לא פעם נתקלים אנשים בשוקת שבורה של קבלן פושט רגל, או פלונטר ביורוקרטי אחר. היזם בפרויקט התמ"א ברח' קמינסקה לקח את הביטחון הכלכלי של הדיירים לרמה אחת קדימה ומציע ליווי של קרן יסודות ואיילון ביטוח לכל רוכש כאשר הבנייה כבר בשלבי סיום (נכון לכתיבת שורות אלה).

איכות ומיקום במחירי "פריסייל"

אחד הסודות הגדולים בעולם הנדל"ן הוא "מכירה מקדימה" או פריסייל. כאשר אתם קונים על הנייר או בשלבי הבנייה הראשונים, יש סיכוי סביר שתוכלו לקבל מחירי יד שנייה לדירה חדשה. הבניין ברח' קמינסקה 26 ממוקם בצמוד לפארק ירוק עם נוף פתוח, בסביבה קהילתית מעורבת, קרוב לצירי תחבורה ראשיים, יציאה לאילון, ובמרחק הליכה לרכבת. עם זאת מדובר בסביבה שקטה ונעימה. וכמה עולה התענוג הזה? היקף ההשקעות של מעל ל-70 מיליון שקל בעשור האחרון תרמו להגירה חיובית של משפחות צעירות לקריית שלום, ועליה במספר התחלות הבניה בה, שהבולטות בהן פרויקט "הבית על הפארק" ברחוב קמינסקה 26. דירות ה-4 חדרים בפרויקט נמכרו במחירים שבין 1.94 ל-2.05 מיליון.

כיום נשארו לנו 2 פנטהאוזים אחרונים מהממים בשטח של 160 מ"ר שמתוכם 55 מ"ר מרפסת, תקרות גבוהות ונוף משגע, במחיר של דירה קטנה במרכז תל אביב. לא תקנו?

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

מדריך 10 הכללים שחובה לדעת לפני שקונים דירה יד שנייה במזרח ודרום תל אביב, להורדה חינם!

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:
Call Now Button