מדוע פרסום ביד 2 לא מספיק היום למכירת נכס?

רוצים למכור את הבית שלכם מהר ובמחיר טוב? אם אתם מתכוונים לפרסם רק ביד 2, כנראה שאתם כבר עושים את הטעות הראשונה.

אין ספק שיד-2 הוא אתר מצליח, אולם אתם מציבים את הנכס שלכם בתחרות עם עשרות ואף מאות נכסים בסביבתכם. כשאתם מפרסמים רק ביד-2, הנכס שלכם אמנם מקבל חשיפה גדולה, אולם בהמון מהמקרים הטלפונים שתקבלו יגיעו מקונים לא רלוונטיים שימהרו לפסול את הנכס שלכם על סמך מידע חלקי שיש ברשותם כשהם משווים אותו עם נכסים אחרים זולים יותר שראו באתר.

דרך טובה לפרסם את הנכס בצורה מקצועית היא באמצעות הרשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, בצורה שתאפשר לכם להגיע לקהל יעד של קונים פוטנציאליים. עם זאת, הנושא מצריך ידע וניסיון מקצועי ועלויות כספיות של מאות ואף כמה אלפי שקלים שלא מבטיחים שהנכס שלכם בסוף יימכר.

אז איך ניתן למכור בית או נכס בצורה יעילה?

ההמלצה שלי תבואו בראש פתוח. תכינו שאלות מראש ותפנו לאיש מקצוע שמכיר היטב את הנדל"ן שסגר לא מעט עסקאות בסביבת הנכס שלכם, ושגם יש לו ידע בשיווק נדל"ן בדיגיטל והגעה לקונים רלוונטיים לנכס שלכם דרך המרחב האינטרנטי. למתווך כזה לרוב תהיה רשימת תפוצה של קונים פוטנציאליים שהוא ישתמש בה כדי להביא קונים לבית שלכם. כך למשל, אצלנו במשרד יש מעל 20,000 מנויים שמקבלים את הניוזלטרים שלנו, שכל אחד מהם, או החברים שלהם, יכול להיות קונה פוטנציאלי של הנכס שלך 🙂

שוקלים לקנות או למכור?
דברו איתנו בטלפון, ללא התחייבות, או השאירו פרטים בטופס.

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

Call Now Button