נגישות תחבורתית במזרח תל אביב והשפעתה על מחירי הנדל"ן

נכנסתם לרכב שלכם, שמתם ווייז למקום שתרצו להגיע. התחלתם לנסוע וכעבור מספר דקות בודדות התחלתם לראות שהווייז שלכם מתחיל לזייף. הוא הוסיף לכם עוד 10 דקות לזמן ההגעה ליעד. אתם מתבאסים אבל מקווים שזו "תקלה" זמנית והוא יתקן את עצמו תוך כמה שניות. אתם מחכים אבל זה לא קורה, וככל שחולף הזמן הווייז מאריך את זמן ההגעה. תופעה זו הופכת להיות שכיחה יותר ויותר באזור המרכז ועוד יותר – בתל אביב. היום כשהשימוש ברכב הפרטי כבר מיצה את עצמו והגיע ל"מבוי סתום", יותר ויותר רוכשי דירות נותנים את הדעת לנושא הנגישות התחבורתית כשיקול משמעותי בבחירת מקום המגורים. אז באלו אזורים בתל אביב יגדלו הביקושים לרכישת דירה למגורים או להשקעה?

נגישות תחבורתית בתל אביב

נראה כי שכונות שיציעו נגישות תחבורתית טובה ומגוונת יותר, ימשכו אליהן יותר מתעניינים ורוכשי דירות. מבין האזורים הללו ניתן למצוא את יד אליהו שבמזרח תל אביב, שכונה שגבולותיה: רחוב יצחק שדה בצפון, דרך משה דיין במזרח, דרך ההגנה בדרום ונתיבי איילון במערב. רחוב לה גוורדיה הוא הרחוב הראשי של השכונה, והוא חוצה אותה לכל אורכה, ממזרח למערב.

ליד אליהו מתוכנן קו מטרו M1 שיחלוף מתחת לשכונה עם שתי תחנות – תחנת יצחק שדה שבצפון השכונה ותחנת ההגנה שבדרומה. בנוסף ייסלל גם הקו הסגול של הרכבת הקלה עם ארבע תחנות שימוקמו בדרומה של השכונה לאורך דרך ההגנה.
בנוסף לכך, יד אליהו סמוכה לתחנת רכבת "ההגנה" שבדרום ו"השלום" בצפון, וגם ליציאות לנתיבי איילון ולכביש 4.

אין ספק שבשנים האחרונות יד אליהו מהווה אלטרנטיבה ראויה למגורים עם מחירים שפויים, עדיין, יחסית לתל אביב. היא מושכת אליה צעירים, משפחות ומשקיעים. יזמי נדל"ן רואים בה פנינה נדל"נית שתמשיך להשביח את עצמה בשנים הבאות בעקבות מיקומה ונגישותה התחבורתית המתוכננת. לאחרונה מכרה חברת גינדי אפר האוס פרויקט של 2 מגדלי מגורים יוקרתיים במערב יד אליהו, במחיר של מעל 40,000 ש"ח למ"ר, ועדיין לא נאמרה המילה האחרונה 🙂

לכל שאלה או התייעצות בנושא דירות למגורים או להשקעה ביד אליהו ושכונות נוספות במזרח ודרום תל אביב, אתם מוזמנים לדבר איתי ישירות בוואטסאפ או להשאיר פרטים בטופס.

קראו גם הביקוש לשכונת יד אליהו בתל אביב והשפעתו על רמות המחירים >>

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

מדריך 10 הכללים שחובה לדעת לפני שקונים דירה יד שנייה במזרח ודרום תל אביב, להורדה חינם!

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

Call Now Button