כל מתווך חייב תוכנית עסקית אבל בסוף אתם התוכנית הכי טובה שלכם

אתם מתווכים בתחילת דרככם או וותיקים שרוצים לקחת את המקצוע ואת העסק בצורה יותר רצינית. נרשמתם לקורס, סדנה או הלכתם למנטור שילמד אתכם לבנות תוכנית עסקית כזו שתכניס לכם 300 אלף או מיליון שקל בשנה. הכנסתם את המספרים לאקסל לפי הספר, קיבלתם את "הנוסחה" להשגת ההכנסה שרציתם, איזה כיף… אולם עוד הרבה לפני שהגיע סוף השנה הבנתם שאתם לא בכיוון, וכשסיימתם את השנה גיליתם שעשיתם רבע ובמקרה הטוב רק חצי מהדרך. למה זה באמת קורה ואיך להימנע מזה?


להמשך קריאת הכתבה במגזין הנדל"ן של יד 2, לחצו כאן >>

 

 


 

אם העסק שלך קיים כבר מעל שנה אבל אתה עדיין לא מצליח לגייס נכסים בבלעדיות או להחתים לקוחות על 2% עמלה, אני יכול לעזור לך לגייס נכסים ולסגור יותר עסקאות, וכל זה עם ליווי עד לתוצאה, תוך 3 חודשים בלבד! כנס לעמוד הזה ונקבע שיחה קצרה חינמית >> 

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

מדריך למתווכים לבניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל שתהפוך אותך לאוטוריטה ומוביל דיעה, להורדה חינם!

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:
Call Now Button