ייעוץ למתווכים בתחילת הדרך ולמתווכים מנוסים

בישראל יש כ-20,000 מתווכים. בכל 3 חודשים ניגשים כ-1,500 נבחנים להיבחן להוצאת רישיון תיווך במקרקעין בבנייני האומה בירושלים. כמחצית מהנבחרים עוברים את מבחני התיווך. לאלו שעברו את המבחן נראה שדרכם סלולה להצלחה בעולם הנדל"ן הזוהר והסקסי אולם מי שכבר היה שם יכול לספר שזה רחוק מאוד מן המציאות. קרוב ל-60% לא ישרדו את השנה הראשונה, ועד לסיום השנה השנייה יפרשו בדרך עוד כ-20%, סה"כ כ-80% מתווכים שלא ישרדו את השנתיים הראשונות בעולם התיווך נדל"ן.

מה צריך כדי להצליח בתיווך?

מתווך שרוצה להצליח, חייב לשאוף להיות אוטוריטה באזור ההתמחות שלו. הוא צריך להתמקד באזור גאוגרפי של כמה אלפי בתי אב בודדים שיש בו נפח עסקאות שיכול לספק אותו. חשוב מאוד להתמקצע כל הזמן, לצבור עוד ועוד ידע וכלים, שיתנו לו את היתרון על פני המתחרים שלו היום ובהמשך.

כשנכנסתי לעולם הנדל"ן ב-2009 השקעתי בללמוד הרבה על התחום. לקחתי ליווי עסקי מיועצים פרטיים שיש להם קבלות.
למדתי מהם נושאים חשובים כמו שיווק, מכירות, שירות וארגון העסק. יישמתי מהר את מה שלמדתי והתוצאות לא הרחיקו להגיע.
למדתי שכדי לקבל כלים פרקטיים ובעלי ערך בעסק שלי חשוב לדעת לבחור בתבונה את היועץ.

יש המון יועצים – איך לבחור את הנכון עבורך?

ייעוץ מקצועי יכול בהחלט לסייע לכל מתווך להתפתח מקצועית, עסקית ואישית. יועץ מנוסה יתווה למתווך דרך, מטרות ויעדים, יבקש מהמתווך לדווח לו על ההתקדמות שלו בביצוע המשימות.

אלו 3 השאלות שתשאלו את היועץ שלכם:

  1. כמה מתווכים הבאת להישגים במהלך השנים?
  2. האם עבדת בעצמך כמתווך? במשך כמה זמן?
  3. האם ניהלת משרד תיווך בבעלותך? במשך כמה זמן?

רק יועץ שעבר את כל המסלול שאתם עוברים ושעוד תעברו, חווה את הכישלונות וההצלחות שיהיו לכם בעתיד, יבין אתכם באמת וייתן לכם את העצות הנכונות. יועץ שהתחיל מאפס, עבר שלב אחר שלב, בדרך נכשל, קם נפל שוב, למד, הפיק לקחים, המשיך, אסף הרבה כישלונות והצלחות, זה האדם שתרצו לפגוש אותו.

מעוניינים בייעוץ למתווכים?

אם העסק שלך קיים כבר מעל שנה אבל אתה עדיין לא מצליח לגייס נכסים בבלעדיות, לא מצליח להחתים לקוחות על 2% עמלה או עובד עם "קונים" שמבזבזים את הזמן היקר שלך, אני יכול לעזור לך לבנות את ההתמחות האזורית שלך, לדייק את המסרים השיווקיים שלך ולמכור נכסים בבלעדיות בצורה שיטתית ועקבית, וכל זה עם ליווי עד לתוצאה, תוך 3 חודשים בלבד!

לפרטים נוספים יש ללחוץ כאן!

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

מדריך למתווכים לבניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל שתהפוך אותך לאוטוריטה ומוביל דיעה, להורדה חינם!

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

Call Now Button