התחדשות עירונית בדרום תל אביב

העיר תל אביב היא עורק החיים הראשי של המדינה, מבחינה כלכלית ותרבותית.
מדובר בעיר שהיא תמיד רלוונטית, ושנכסי נדל"ן בה הם תמיד השקעה משתלמת.
בשנים האחרונות, עקב מדיניות התכנון והבנייה של עיריית תל אביב, מושם דגש רב יותר על פרויקטים של התחדשות עירונית בדרום תל אביב, ולא רק במרכזה או בצפונה.
באופן מסורתי, אזור דרום תל אביב נחשב לחלק הפחות "טוב" של העיר.
מסיבה זו, העירייה החלה להשקיע באזור זה תקציבים רבים יותר, והיא גם מעודדת באופן פעיל פרויקטים של התחדשות עירונית.

איך צפויה להיראות דרום תל אביב בעתיד?

פרויקטים של התחדשות עירונית בדרום תל אביב כוללים תכניות שמבוססות על "פינוי-בינוי", על פרויקטים של תמ"א 38 וכן על תכנון של פרויקטים חדשים לבנייה, במספר שכונות מרכזיות בדרום העיר.
הרציונל העומד מאחורי תכניות הפיתוח הוא לגרום לאוכלוסייה חדשה ומבוססת יותר מבחינה סוציו-אקונומית להיכנס לאזור, ולשפר את איכות החיים ומרקם החיים בו.
לכן, ניתן למצוא פרויקטים כדאיים ביותר למגורים או כנכס להשקעה באזור, ומומלץ להיעזר בחברת תיווך מקצועית כדי למצוא את הנכסים הטובים והמשתלמים ביותר בדרום העיר.

מציאת נכסים עם חברת היהלום הייטק בנדל"ן

כדי למצוא את הנכסים המשתלמים ביותר, בין אם למגורים או להשקעה, חשוב לעבוד עם מתווכים שמכירים היטב את הפרויקטים השונים וכן את האזורים בהם צפויים להתבצע פרויקטים של התחדשות עירונית בעתיד הקרוב.
במקרים רבים, ניתן לרכוש נכס שטרם עבר פינוי-בינוי או תמ"א 38, אך צפוי לכך, ולקבל נכס ששוויו גבוה בהרבה לאחר שמבוצעת בו התחדשות שכזו.

אם תרצו למצוא את הנכסים שיש להם פוטנציאל לעבור התחדשות עירונית בדרום תל אביב, או נכסים מצוינים חדשים שכבר נבנו, אני מזמין אתכם להתייעץ עם מומחי היהלום הייטק בנדל"ן – שחרטה על דגלה ערכים של אכפתיות, מקצועיות ומצוינות ללא פשרות.

מדריך 10 הכללים שחובה לדעת לפני שקונים דירה יד שנייה במזרח ודרום תל אביב, להורדה חינם!

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

Call Now Button