התחדשות עירונית בקריית שלום והשפעתה על כניסת אוכלוסיות חדשות ועליית מחירים

פרויקטים מעולם ההתחדשות העירונית טומנים בחובם קשת של יתרונות, ראשית כל הם מאפשרים לדיירים המתגוררים בבניינים ישנים ואולי גם רעועים לשפר את רמת החיים וליהנות מדירה חדישה, מודרנית ובטיחותית. מעבר לכך, הם משפרים את פני השכונה ופותחים צוהר לדיירים חדשים להגיע אליה.

לאחרונה יצאה אל הדרך תוכנית גדולה להתחדשות עירונית בשכונת קריית שלום, הממוקמת בדרום תל אביב. התוכנית אשר משתרעת על פני כ-30 דונם, כוללת בין היתר: הקמת 335 יחידות דיור בשכונה, הקמה של מגדל בן 31 קומות והקמת שטחי ציבור ושטחי מסחר חדשים. התכניות הללו הן בנוסף לגל של התחדשות עירונית בשכונה, בעיקר פרויקטים של תמ"א 38/1 המשדרגים את הבניינים הישנים והדירות שבהן וכן מוסיפים דירות חדשות לאוכלוסייה של משפרי דיור, משפחות צעירות ממרכז העיר ומשקיעים. בנוסף, קריית שלום מתאפיינת גם בבנייה נמוכה, מה שנקרא ה"רביעיות" (2 דירות בקומת קרקע ו-2 דירות בקומה מעל) המשמשת כאבן שואבת לאוכלוסייה ממעמד סוציו אקונומי מבוסס, אנשי אמנות ואקדמאים המוצאים בשכונה איכות חיים כפרית בצמוד למרכז הסואן.

השפעת הפרויקט על השכונה

הפרויקט רחב ההיקף צפוי להביא אל השכונה אוכלוסיות חדשות ומבוססות יותר, אשר כוללות כאלו המעוניינים לגור בדירה חדשה ומודרנית בעיר תל אביב תמורת מחיר אטרקטיבי יותר מזה הטמון בשכונות ואזורים אחרים בעיר. כמובן, שהעובדה שיגיעו לשכונה אוכלוסיות חזקות, עתידה להשפיע על כל השכונה, לשפר את השם והמוניטין שלה, לעלות את הביקוש למגורים בשכונה וכחלק מכך, גם מחיר הדיור בכל השכונה צפויים לעלות בשנים הקרובות.

האם מומלץ לרכוש דירה בשכונה?

מכיוון שהתחזיות מעידות על כניסתן בעתיד הקרוב של אוכלוסיות חדשות לשכונה, לשיפור המוניטין שלה ולעליית המחירים. מי שיספיק לרכוש דירה בשכונה לפני שכל זה קורה, עתיד לצאת מורווח מהצעד הזה.

לאחרונה המשרד שלנו מכר פרויקט תמ"א 38/1 (חיזוק ותוספת בנייה) בקריית שלום של חברת שדות יזמות והתחדשות מקבוצת ניר אברהמי, הכולל 13 דירות חדשות במחירים שבין כ-1.95 ל-2.05 מיליון. כבר היום הקונים בפרויקט יכולים לממש רווחים נאים על ההשקעה שלהם אם ירצו.

מי שמבקש לרכוש דירה בשכונת קריית שלום, חשוב שיבחר את הדירה בתבונה ולכן, מומלץ להיוועץ עם איש מקצוע מעולם הנדל"ן שגם מומחה לשכונה ומכיר את הנדל"ן בה על בוריה שיוכל להוביל אתכם לעסקה בטוחה ומשתלמת. אם גם אתם מעוניינים לבצע צעד חשוב זה, נשמח שזה יהיה איתנו. מוזמנים ליצור קשר כבר היום.

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

מדריך 10 הכללים שחובה לדעת לפני שקונים דירה יד שנייה במזרח ודרום תל אביב, להורדה חינם!

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:
Call Now Button