הביקוש לשכונת יד אליהו בתל אביב והשפעתו על רמות המחירים

שכונת יד אליהו בתל אביב נמצאת בצמיחה בכל מה שקשור לעולם הנדל"ן. רק לאחרונה התפרסמה ידיעה על פרויקט פינוי בינוי רחב היקף ברחוב לה גארדיה אשר הולך לצאת לפועל בשכונה ומצטרף לפרויקט NEXT TLV אשר נמצא בשלבי גמר ולפרויקטים חדשים ומבוקשים ש הולכים לצאת אל הפועל בשנים הקרובות. 

התפתחות וצמיחת השכונה גורם לכך שהביקוש נמצא גם הוא במגמת עליה, מה שמשפיע כמובן בצורה ישירה ועקיפה על מחירי הנדל"ן בשכונה.
אם עד לפני שנים לא רבות היה ניתן למצוא ביד אליהו דירות במחירים יחסית נמוכים (לפחות בהשוואה למחירי הדירות בשכונות אחרות בתל אביב), הרי שכיום, המחירים הינם גבוהים יותר והדרך למציאת דירה במחיר אטרקטיבי היא הרבה יותר מורכבת ומאתגרת.

אז האם כדאי לרכוש דירה בשכונה?

התשובה לשאלה הזאת היא לא חד משמעית ותלויה במידה רבה במטרת הרכישה. כך לדוגמא, מי שמעוניין לרכוש דירה להשקעה ביד אליהו בתל אביב, יוכל לעשות השקעה חכמה – על פי התחזיות, השכונה רק אמורה להמשיך לצמוח ולהתפתח בשנים הקרובות וכנראה שהמחירים (שכוללים בתוכם גם את השכירויות) ילכו ויעלו גם הם – ולכן, רכישת דירה, אשר תתבצע בצורה מושכלת ונבונה יכולה להוות ללא כל ספק השקעה חכמה ומשתלמת.

לקבל את ההחלטות הנכונות

אם גם אתם מחפשים אחר דירה בשכונת יד אליהו בתל אביב, חשוב שתבינו תחילה את הדרישות והצרכים שלכם מהדירה: האם המטרה היא למצוא דירה באחד מהפרויקטים החדשים או אולי דירה מיד שניה עם היתכנות להתחדשות עירונית, מה גודל הדירה, האם יש לכם ההעדפות לאזור מסוים בשכונה, מה התקציב המוקצה למטרה וכיוצא בזה.
הנה מספר עסקאות לדוגמא שבוצעו ע"י המשרד שלנו באזור לאחרונה:

דירת 3 חדרים בלה גארדיה 62 ב-  1,900,000 ₪

דירת 4 חדרים בגיבור האלמוני 6  ב- 1,880,000 ₪

דירת 4 חדרים במשה דיין 57  ב-2,035,000 ₪

לאלה שאינם חיים ונושמים את השטח, הדרך הטובה והבטוחה למציאת הדירה האופטימאלית למגורים או להשקעה, עוברת בקבלת ייעוץ מאיש מקצוע עם ניסיון מוכח שבקיא בעולם הנדל"ן ומכיר היטב את שכונת יד אליהו וההתחדשות העירונית שלה.

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

מדריך 10 הכללים שחובה לדעת לפני שקונים דירה יד שנייה במזרח ודרום תל אביב, להורדה חינם!

אודות הכותב ליאור בן דור

נשוי ואב ל-3 בוגרים, יליד ת"א ותושב שכונת יד אליהו מזה 25 שנה, יועץ ומתווך נדל"ן בכיר במשרד היהלום הייטק בנדל"ן. 
לליאור ניסיון של 15 שנה בתחום המכירות בארה"ב בחברות תקשורת מובילות ו-17 שנה בניהול מכירות בתחומי הבריאות בארץ. 
ב-2016 נכנס ליאור לעולם הנדל"ן למשרד רימקס יהלום (כיום היהלום הייטק בנדל"ן) ומאז הוא עוסק בתחום ב"משרה מלאה".
ליאור מתמחה באבחון צרכי הלקוח וניהול מו"מ ברמה גבוהה עבור מוכרי וקוני נכסים בדגש על אזורי הביקוש המתפתחים של דרום ומזרח ת"א.

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:
Call Now Button