דירות להשקעה במזרח תל אביב

כשאנחנו חושבים על תל אביב אנחנו בדרך כלל חושבים על אייקונים כמו שדרות רוטשילד וככר הבימה, או חוף פרישמן ורחוב שינקין. לב תל אביב והצפון הישן הם אכן אזורים אטרקטיביים אך מי שמחפש דירות להשקעה יגלה שבאזורים הללו קשה מאוד למצוא מציאות. התשואות במרכז תל אביב הצטמצמו.

מחירי הדירות האמירו בעשור האחרון באופן שמקשה מאוד על משקיעים, גם בגלל שמחיר הכניסה מאוד גבוה וגם בגלל שלמרות העלייה במחירי השכירות אלו לא מפצים על העלייה במחיר הנכסים. כך שאם לפני עשור וחצי תשואה שנתית על נכס הכניס למשקיע תשואה שנתית של 4% ואפילו 6% היום דירה במרכז תל אביב לעיתים נדירות תייצר תשואה שנתית של מעל 2%. הסיטואציה הזו דחפה את המשקיעים בעיקר אל שכונות הפריפריה של מזרח ודרום תל אביב. לגבי שכונות הדרום יש באזז, מוצדק, כבר כמה שנים. אך חלק מהשכונות המזרחיות של תל אביב עדיין במצב מנומנם מה שעבור המשקיעים דווקא מגלם עדיין הזדמנויות גדולות.

 

מה הן שכונות המפתח במזרח תל אביב?

כשמדברים על שכונות מזרח תל אביב מתכוונים למספר שכונות שנפרסות בין צפון העיר הרחק מעבר לירקון ועד גבול חולון ופארק אריאל שרון בדרום. לצד שכונות שנחשבות איכותיות ומפותחות כמו רמת החייל אפשר למצוא שכונות שרק בשנים האחרונות מתחילות לעשות את סיבוב 'ההתחדשות העירונית' שלהם. למשל, ממש צמוד לרמת החייל תמצאו את שכונת נווה שרת שעדיין אפשר למצוא בה הזדמנויות. כשיורדים דרומה לאזורי התפר בין תל אביב, רמת גן וגבעתיים מגלים עוד כמה שכונות במזרח תל אביב בהן תמצאו נכסים להשקעה כמו למשל נחלת יצחק, שכונת ביצרון, כפר שלם וכמובן שכונת יד אליהו.

לכל שאלה או התייעצות לגבי דירות למגורים או להשקעה במזרח ודרום תל אביב אתם מוזמנים לפנות אליי ישירות בוואטסאפ או להשאיר פרטים בטופס.

מדריך 10 הכללים שחובה לדעת לפני שקונים דירה יד שנייה במזרח ודרום תל אביב, להורדה חינם!

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

Call Now Button