דירות למכירה ביד אליהו

יד אליהו נוסדה בשנת 1945 כפתרון דיור עבור משוחררי הבריגדה היהודית מהצבא הבריטי.
השכונה נקראת על שם מפקד ההגנה אליהו גולומב שנהרג בתאונת דרכים, וגובלת ברחוב יצחק שדה בצפון, דרך ההגנה בדרום, נתיבי איילון במערב ודרך משה דיין במזרח.
יד אליהו מתפתחת וגדלה במהירות וכיום נחשבת לאחת השכונות הכי גדולות בתל אביב עם מעל 6,500 בתי אב.

בנייה בסגנונות שונים

מרבית הבניינים ביד אליהו הם שיכונים שנבנו החל משלהי שנות הארבעים ועד סוף שנות השישים.
מדובר בשכונת שיכונים קלאסית, שנבנתה בפורמט הישראלי שהייתה אופיינית לתקופה – בניין עצמאי או בניין רכבת בן 3 קומות שמוקף בגינה רחבת ידיים.
כיום ניתן למצוא בתי שיכון מטופחים עם מרחבי דשא ביניהם בסגנון קיבוץ או כפר כמו ברחוב המערכה שבחלקה הצפוני של יד אליהו.
לצד השיכונים יש אזורים בשכונה שמאופיינים בבניה נמוכה בני שתי קומות דו משפחתיים או ארבע משפחתיים ואפילו כמה רחובות בהם יש בניה פרטית של ממש.

אייקון לאומי

לצד בתי המגורים יש ביד אליהו גם אזור מסחרי הממוקם בחלק הצפון מערבי של השכונה ובו בתי משרדים ובתי עסק, כולל חניות, מרפאות וסופרמרקטים.
שם תמצאו גם את היכל הספורט "היכל מנורה" (לשעבר היכל נוקיה) שנחשב לאייקון לאומי ולאולם הכדורסל הגדול והנחשב במדינה שמארח את משחקי הכדורסל של מכבי תל אביב במשחקי הליגה האירופאית, כמו גם הופעות ואירועים מיוחדים אחרים.
בשכונה מספר פארקים וריאות ירוקות כמו גם מערכת חינוך מטופחת.
בשנים האחרונות השכונה עוברת התחדשות עירונית במסגרת תמ"א 38 או פינוי בינוי ומוקמים בה פרויקטי מגורים חדשים בסטנדרט גבוה כגון זה שבלה גוארדיה פינת הגיבור האלמוני ובשד' החייל פינת טור מלכא.

מחפשים לקנות או להשקיע בצורה חכמה, בטוחה ומשתלמת ביד אליהו או בשכונות המתפתחות בתל אביב?
התקשרו אלינו או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

מדריך 10 הכללים שחובה לדעת לפני שקונים דירה יד שנייה במזרח ודרום תל אביב, להורדה חינם!

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

Call Now Button