סגרו עסקה: בכמה נמכרה דירת 4 חדרים בדרך בר לב הסמוך לכפר שלם בתל אביב?

בדרך בר לב הסמוך לכפר שלם בתל אביב, נמכרה דירת 4 חדרים בשטח 85 מ"ר, הכוללת ממ"ד ומרפסת קטנה. טל יצחק לוי שתיווך בעסקה מספר שרישום הנכס נוהל אצל כונס נכסים המשמש כחברה משכנת. היה קושי לאתר את מסמכי הנכס. תוך כדי תהליך מו"מ והחלפת טיוטות חוזה נדרשנו לפנות לגורמים חיצוניים על מנת לאתר מסמכים חיוניים בתיק דיירים, ובהמשך גם לעדכן את אישורי הזכויות על מנת שיהיה ניתן לזהות את הנכס וההצמדות שלו לטובת משכון לבנק במסגרת לקיחת משכנתא ע"י הקונים.

בשכונת לבנה מתגוררים כ-5,300 תושבים, רובם וותיקים אולם בשנים האחרונות יש התעניינות של משקיעים רבים מבחוץ. מיקומה הייחודי בסמוך לפארק בגין הופך אותה למיוחדת בנוף התל-אביבי.

הקונים, זוג בשנות ה-35 לחייהם, המתגוררים בסמוך לנכס ומכירים היטב את הסביבה והפוטנציאל ניצלו את ההזדמנות ולאחר גישור על פערים, העסקה נסגרה ב-2,000,000 ₪ לשביעות רצון הצדדים. טל שניהל את תהליך המכירה דאג אף לקדם אישורי משכנתא לקונה בבנקים.

טל יצחק לוי: "כדי להוציא לפועל את העסקה הטובה ביותר לא צריך להיות רק איש מכירות מעולה, אלא גם מנהל בעלי מקצוע מעולים בתחום הנדל"ן (עו"ד, שמאי, משכנתאות…), המסוגלים לעבוד יחד בסינרגיה, בתנאים מורכבים אך עם דרך ויעד ברורים, כדי שהלקוחות יבינו שיש להם כתובת על מי לסמוך."

 

יש לכם עסקאות נדל"ן מורכבות במזרח או דרום תל אביב?

רוצים להשיג את המקסימום בעסקה?

דברו איתי ישירות בוואטסאפ או השאירו פרטים בטופס.

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:

מדריך 10 הכללים שחובה לדעת לפני שקונים דירה יד שנייה במזרח ודרום תל אביב, להורדה חינם!

אודות הכותב טל יצחק לוי

יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.

שתף

מאמרים נוספים

או השאירו פרטים בטופס:
Call Now Button